Venice beach, det går bra nu!

Resan ner från bear till LA gick finfint. Breda vägar och ett lugnt tempo. Venice beach var inte riktigt som jag föreställt mig. varannan person på gatan var uteliggare och området kändes lite sketchy när vi kom dit på kvällen. på dagen var det mysigareoch soft med häng på beachen och spana in alla människor och småbutiker. det ska bli kul att testa lite surf och utforska området mer när vi kommer tillbaks igen.
Nu sitter vi inparkerade på Donken i Tahoe City och tjålar internet. Måns blev magsjuk av denna smaskiga subwaymacka. Vi får inte tag i min sysling som vi ska bo hos så nu finns det inte så mycket att göra. bara att vänta, kanske blir det en natt på donkenparkeringen. det går bra nu!
Måste även tillägga att jag köpt en ifjån i Victoria Garden  som längtar att få spela alla tuffa spel på!
/Maximillion
se upp för denna i svenneland, bra tryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0