Första veckan i USA

Ljuvliga dagar med strålande sol! Idag har varit en kanondag med plusgrader och bra åkning! Vi tog med Måsses megakamera och filmade lite och tog några bilder, som ni snart kommer få se!
Jag lyckades också få en uppläxning av en pistvakt när jag sprutade ner en "SKI SLOW" skylt! Han sa att han skulle ta mitt liftkort i två veckor om jag gjorde det igen.. oopz!
Just nu sitter vi alla lite småskadade, med en varsin Ben&Jerrys, framför tvn och inväntar en bra film på tvapparaten!

Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Så du gör, Tobias! Jag förstår inte hur du lyckas :-).

2012-01-11 @ 13:18:06
Postat av: ell

usa verkar hata dig redan hahaha :D

2012-01-12 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0