Lång tajm no C!

Hallojsan, det var inte igår, det var idag! Vi har varit helt upptagna med att ha kul här borta så vi glömt bort bloggen lite! Idag är nog den sista åkdagen i Bear Mtn. vilket suger eftersom jag bara fick åka tre dagar och två åk innan jag pajjade axeln, men lika glad är jag för det! Solen här har stekt på och alla har kört på stenhårt. Vi har filmat litegrann och jag ska försöka knåda ihop en liten film för er så ni får se hur vi haft det. Har även lagt upp bilder på facebook för er som vill se!

På onsdag bär det av mot Lake Tahoe tillsammans med Charlie och Mathilda som kommer följa med i husbilen. Vi tar nog en sväng förbi LA också! Vet inte hur det kommer vara med internet, men ska försöka posta bilder på facebook!

Nu är det dags för pizzastund,

Tåbi

Kommentarer
Postat av: Mamma K

Stort grattis Tobbe!!

Hoppas ni får en fortsatt underbar resa! Kör försiktigt, njut och LEV VÄL!!

2012-02-27 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0