Xgames is on

Hej hej hej alla glada ! : D Har varit fullt upp denna vecka minst sagt, Xgames tog plats i denna lilla ort och slog till med storm. Vi har sett alla kända snowboard och skidåkare , festat i 3dagar och sovit för lite. Tungt att vara oss nu ;) I vilket fall borde ni ångra lite om ni inte såg de :D Internet fungerar som sagt inte i lägenheten så vi har inte kunnat skriva tidigare och ingen orkar gå 200m ner för backen till en internetplats. Ellan, som btw skriver nu, är på besök och jag har haft sjukt kul med folket i huset. alla får höra skvallret imorn när jag kommer hem igen ;D har förresten bränt mig på näsan ;p Tob, Måns och resten av crewet lovar att lägga upp en film eller blöder snart. Nu ska jag tillbaka till huset och äta, puss älskar er <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0