Solsken och hyrskidor!

Hej Hej bloggen! Vi har det bra som vanligt! Solen steker på och väderleksprognosen ser lovande ut för resten av veckan. Imorgon fyller vår käre vänn Maxi 20 år, vilket skall firas med att smiska pist på hyrskidor.

Idag hängde vi i vanlig ordning i parken där Maxi testade sin nyinförskaffade bräda och jag och Tobbe nötte rails. Tyvärr avslutade jag dagen med att dra huvudet i marken vilket i sin tur resulterade i att jag var totalt frånvarande i 45 minuter och har lite svårt att minnas dagen jag precis beskrivit och inte alls kan minnas hemfärden. Lite huvudverk och illamånde gör att jag misstänker nån sorts liten hjärnskakning, så jag ber om er översikt för eventuella stavfel i detta inlägg, jag är lite yr! Nu ska vi tanka film, äta tacos och ta en mysig hemmakväll.

 Fred & kärlek /M



Snowforecast förutspår fint parkhäng!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0