Vitryss

Halloj!

Nu sitter vi och smuttar på varsin white russian i baren på langleys där vi numer arbetar. Sarah och Oskar ska stå för underhållningen på afterskin en kväll i veckan och vi musikaliskt obegåvade ska vika lakan och städa lite när det behövs. I utbyte mot detta får vi gratis mat och alkohol en kväll i veckan, wiho! På måndag eller tisdag ska möss-Viktor droppa förbi vårt crib och droppa av 160 mössor, så då är det bara att börja sälja.. 
'
Gårdagens bilder var riktigt snygga, men vi får vänta någon vecka med att visa dom.. Vår vän fotografen var tvungen att redigera och finslipa lite innan han lämnar ut dom. Om dom används för reklamsyfte kan vi tjäna en slant tillochmed. Den dagen jag tjänar en krona på att åka snowboard då jäklar ser jag det som mitt heltidsjobb!

Snowforecast lovar sol sol sol sol sol sol sol. som igår.

Kommentarer
Postat av: Mamma Kerstin

Era karriärer grå framåt! Grattis!! Hoppas ni ser till att äta mer än ni dricker, den där dagen ni får gratis mat & dryck! Skall bli kul att se fotona jag hoppas det blir mycket reklam av dem så ni får in lite mer pengar! Kämpa på! Saknar er!

2011-01-23 @ 10:13:22
Postat av: Mamma Kerstin

Hallååååå! Nu får ni skriva lite så vi får veta hur ni har det!! Puss

2011-02-02 @ 21:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0