Smooth operator



Ja, vi borde uppdatera oftare. Men vi har fullt upp med att dega i solen hela dagarna! Lite videos lär det iallafall komma inom kort kan vi lova.
Förövrigt har vi det riktigt bra här nere, det enda som saknas är ett stort dump och lite ambitiösare parkarbetare så att röda hopplinjen kan få vara öppen.. Livet leker med andra ord!

Nu ska jag bege mig hemmåt och se om jag kan assistera matlagnings-teamet. Sen vårt besök i bourg har vi ätit riktigt bra mat, ikväll bjuds det tillochmed på köttfärs. Bummarlyx! Har suttit och skypat med Kattis en stund så det kändes nästan som att hon satt här mitt emot mig och pratade, sweet!
Ha det bäst!
/Måns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0