Bara text

HALLOJ IGEN!

Nu vare en vecka och 5 dagar sen vi senast skrev, så jag tänkte att det kanske är dags för en liten update!
Solen har varit framme varje dag, lyxmat så som kött, kyckling och tacos har serverats var och varannan dag(vi tackar Sarah för det) och afterski i solnedgången är bara lite av det härliga livet som bummare här nere!
Men det finns ju även baksidor med allt det här. Man bränner läpparna, det blir så trevligt på afterskin att man råkar ta en öl för mycket eller att man äter så mycket god mat att man får ont i magen.. Inte lätt!

Vi har haft väldigt tur med skador här nere men nu börjar väl turen sina lite. Vi valde att hoppa in oss på det nybyggda 22 meters hoppet i parken men det slutade med att Måns landade på arslet och tummen så den har fått en vacker nyans av blå och är lite bredare än normalt. Jag landade kort 2 av 2 hopp och det känns som mitt vänsterben är ett träben och att min höft är gjord av järn. Oscar kraschade på en box och gjorde illa axeln och Sarah har en vad som inte vill sammarbeta! Maxi är den ända som kan ställa sig upp på morgonen utan att dra av en herrejösses svordomsramsa av smärta och gå ner till matbordet utan att halta! En riktig superhjälte!
Men jag antar att det är smällar man får ta om man vill bli bra på snowboard! Det bästa med att vi hoppade på det stora hoppet är att det coolaste killarna i backen hälsar på oss! Vi har lixom blivit accepterade och kommit in i klubben! Så jag leva med lite smärta i 2 -3 dagar!

Vi hade även en riktig karatefylla härom dagen då jag, Måns och Maxi dressade oss med tjejernas tajts och den största hoodie vi hade! Vi kallade oss Men in Tights och jag lovar er, vi gjorde succé! En kille frågade om han kunde få köpa ett par tights, när vi klev av bussen på väg hem var det någon som skrev Men in Tights och kvinnorna föll som kägglor när vi gled förbi! Party like a Rockstar, baby!

Om tre dagar fyller min bäste vänn Måns 20 år! Äntligen blir han en riktig karl! Nu hoppas vi bara att skägget kommer växa jämt och fint över hans haka och att skägget ändrar färg från vitt till brunt!

Kärlek och Fred
Tobbe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0