catch up

Idag snöar det i tignes. Dock inte alls lika mycket som snowforecast förutspått, men vi hoppas att vädergudarna släpper på lite större flingor frammåt kvällen.
Igår kände jag (Måns) mig förhållandevis hel i stjärten igen och hängde på resten av gänget till parken i tignes för lite lek och stojj. Självklart avslutade jag åkdagen med att dra en vurpa rakt på svanskotan, så nu är det bara att vila igen! Den här gången ska jag försöka att hålla mig borta från att åka tills jag är helt återställd, det börjar nämligen bli ganska deppigt att inte kunna åka ordentligt.. Men med lite tålamod är jag tillbaka på topp om några dagar!

Finns inte så mycket mer att säga, vi lever och har det bra som alltid.


Kommentarer
Postat av: Mamma Kerstin

Ta det lungt med rumpan Måns! Kul att höra att ni har det bra för övrigt. I morgon får du tänka lite extra på Moa som fyller 18. Tror hon är sugen på en krogrunda med storebror! Massor av kärlek från oss här hemma! Puss

2011-02-15 @ 19:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0