Hepp!

Efter en lite udda helg är jag tillbaka på jobbet och sitter och funderar på vad jag behöver införskaffa innan jag reser mot sydligare men samtidigt (förhoppningsvis) snörikare breddgrader i december. Här följer en liten lista innehållandes vad jag behöver köpa och vad jag skulle vilja ha i ägo till vintern. Prylarna är listade i prioriteringsordning med den nödvändigaste prylen högst upp!

1. Tranciever + spade + sond. (Svindyrt men nödvändigt. Sport-Conrad eller alpint?)
2. Nya sb boots. Mina är dödförklarade när det gäller allt annat än ishalls-shredd!
3. GoPro. (Ska vi åka snowboard varenda dag ska vi f*nimej kunna filma en del.)
5. En puderbräda. (Idiotiskt att dra till alperna med endast en Evil Twin 147? TBT verkar fungera bra, men 147känns KORT när jag drömmer mig bort till bottenlöst puder! Undra om en Skatebanan 154 funkar bra för att leka i puder, eller om jag borde satsa på TRS:en i samma längd..)

Tyvärr har jag nog inte råd med alla dessa lyxprylar. Till råga på allt så käkade jag sushi idag på lunchen och fick en såndär lite "forunate cookie", en kaka med en lapp innuti som i sin tur bekläds av nån liten lyckoönskande text. När jag rullar upp lapphelvetet från min kaka möts jag av texten: "You are able to make money and hold on to it".
Frustrerande!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0