Fuck it!

Idag är det exakt två månader kvar tills vi åker. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om tiden går fort eller sakta. Ibland känns det som att det är mycket att fixa på ganska lite tid, men samtidigt känns det oftast som att det hela är sjukt långt borta. Jag antar att det både är gott om tid kvar och en hel massa saker att fixa! Det mesta är ju dock redan planerat och detaljerna börjar falla på plats mer och mer, vi har haft bra framförhållning med planeringen såhär långt helt enkelt. Någorlunda iallafall!
Är det nått som kvarstår att göra under dessa två månader så är det att kasta iväg pengar på utrustning, vilket känns lagom kul! Jag måste sätta mig och göra en inköpslista och en budget...

Men inget sånt nu, för idag ska jag dra mig tidigt från kontoret, möta upp Tobbe och traska till Vitabergsparken för att åka lite bräda på Forums "Fuck it" railturné. Imorrn är det Frontline railjam oxå, det kan bli en rolig helg! Eller fuck it, det är helg och jag behöver inte sitta här på två hela dagar = allt är roligt jämfört med att jobba! Yess!

Fy bövelen vad opersonlig och tråkig den här bloggen lär bli med det här namnet och allt! Kanske går att ordna med lite mysig design? Vart är du tobbe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0