Vinterkänslor & helgen i bildform

Hej bloggen!

Dom senaste dagarna har till vår förvåning bjudit på lite genuin vinterkänsla! I söndags begav vi oss till bruket med ett lass snö från ishallen. För första gången i år var det kallt när vi körde, vilket innebar finfin snö som inte smälte ett dugg på hela dagen. Till vår förvåning nöjde sig vädergudarna inte med att låta temperaturen ligga runt 0an, istället var det en 8-9 minusgrader när det var dags att bege sig mot arbete på måndagsmorgonen. Temperaturen höll sig nere under hela dagen och vi beslutade oss till följd av detta för att dra förbi bruket för ytterligare en liten rail-session. Dubbelt upp helt enkelt, inte helt fel! Hmm, vad mer kan jag säga om helgens strapatser.. Postar lite bilder istället helt enkelt!


















Dagen idag började med regn, som sakta blev mer och mer likt snö. Nu är det nog snart en 5cm blötsnö som ligger som ett täcke över stockholm. Vad jag gör här inne vet jag inte riktigt! Mat nu sen iväg och träna. Det är nått som jag kommer att sakna lite när det bär av nedåt. Men bara lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0