Torsdag!

Yoo Broskiis!

Fy tusan vad trött jag är! Helt slut efter en jobbdag. Det kommer bli ruggit skönt att få sluta om två veckor och ännu skönare att få åka iväg och göra det man (nästan)älskar mest i hela världen! Jag skulle nog aldrig orkat jobba om jag inte hade haft den här resan som en morot hela sommaren. Det sköna är att arbetsdagarna bara springer iväg, men tyvärr springer helgerna fortare så det känns som om man jobbar konstant. Ska bli skönt att bara få koncentrera sig på resan och få packa i lugn och ro. Jag måste verkligen börja skriva en packlista snart! Det är ju inte bara en eller två veckor vi ska vara borta, det är ju tamefan fyra och en halv månad... hur många par kalsonger och strumpor packar man ner då?
Sen kom jag på att jag inte har några vettiga skor som jag kan ha där nere. Det enda jag äger just nu är ett par trasiga och tunna Converse, och jag är ganska hundra på att jag inte kommer vilja trampa runt i svinkall snö med dem. Blir väl att bränna ännu mer pengar, på skor :(

Jaja, nu ska jag fortsätta att försöka lägga in lite bilder på datorn. Lyckats med att tappa bort sladden, men så fort jag hittar den lägger jag upp lite bilder!

P&L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0