Bara klagomål!

På senaste tiden har allting bara varit.. analt! Jag är så jävla trött på allting och vill bara ta mina 5 månader semester och rensa huvudet på allt och koncentrera mig på saker som är kul. Orkar fan inte en dag till med Hans-Erik som ständigt säger åt mig att fråga honom vad han ska äta, göra i helgen eller vem han träffat?
Hans.. I DONT GIVE A FUCK! (om han endå kunde läsa så skulle jag kunnat länka det här inlägget till han...)
Men jag har tänkt lite under mina ensamma stunder i sängen och framför youtube medans alla andra är ute och roar sig.. Kanske är det så att Gud skapat det här helvetet som jag just nu kämpar med, så jag kan åka ner till Alperna och kunna njuta av allt. Sen kanske Gud kanske ger mig en massa kompensation för all skit han givit mig och öppnar upp himlen så den blir klarblå och sätter dit en strålande sol.. FLERA VECKOR I STRÄCK!?
Vore inte det ganska nice!

Men om vi ska se det från den lite ljusare sidan så gick helgens snowboardåkning jäkligt bra, trots att jag åkte dit med inställningen "Det här suger!".

!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0