Segt som få!

Ojojoj vilken seg dag.
Vi startade dagen med att kolla om ValPark fått upp sin röda hopp linje, men det hade dem inte. Helt plötsligt började det snöa ganska mycket och så vi tänkte att vi skulle dra till Tignes park och köra lite BigAirBag för att träna lite volter, MEN den var självklart också stängd... Vilken toppen dag! Ungefär vid den här tiden började dimman rulla in och sikten blev pissdålig!
Vi valde att åka hem för att ta tag i saker vi skjutit upp, som tex ringa Kim, våran otroligt virriga landlord och städa lägenheten. Tror ni vi gjorde det.. Nej precis det gjorde vi inte. Nu sitter vi istället på badhuset och surfar runt på lite recept. Eller jag gör det, måns ligger med huvudet nerborrat i sin dunjacka och sover i receptionen!

Jag hittade ett recept på ett indiskt tunnbröd som kallas Chapatibröd som man steker i stekpannan! Vi har nämligen inte lyckats lista ut hur man använder vår micro-ugn! Försökte ladda ner en manual på internet, men sidan jag var inne var lite så läskig och en heldel konstiga pop-ups ploppade upp på skrämen så jag sket i att ladda ner den! Vi fixar det sen...

Nej nu ska jag dra och väcka Måns så vi kan dra och handla lite alkohol och mat. Vi blev nämligen inbjudna till BagusBar som ligger 40 meter från vårt hus. Dom skulle ha någon DJ från UK, kommer bli tungt!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0