Im alive again...

...more alive than I have been in my whole entire life!

Mitt arbete som parkarbetare/barnvakt på Stockholm Entreprenad är över för detta år och nu är det semester i fem månader som gäller! Jag är så sjuukt överpepp på resan och insåg idag att det bara är 2 veckor kvar innan flyget går från Arlanda!! Jag har dock lite smått panik eftersom jag inte ens tänkt på min packning?
Vad fan ska man ha med sig?
Ska nu försöka sitta här bakom datorn och skriva ner en låååång lista på saker som är viktiga att ha med sig ner till Alperna! Det som står på listan nu är:

  1. Nagelsax

Om du kommer på något smart så hjälp till och skriv!

<33 bless 'em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0