Bon goüt!

Bonsoir!

Den senaste veckan har bjudit på en hel del flatljus och Tignes har bokstavligen legat mitt i molnen. Sånt får man kanske stå ut med när man är i paradiset? Hur som helst så drog dom sista stackmolnen förbi och igår bjöds det på förstaklassig blue-bird. Dessutom öppnade Val Park äntligen sin röda hopplinje idag, efterlängtat! Linjen består av 3 hopp i rad som alla är helt OK, även om det lite större mittenhoppet är en riktigt supersnärtig skidkick som inte verkar vara allt för populär hos alla tuffa snowboardåkare. 

Ifall det inte nämnts i tidigare inlägg bör jag kanske inflika något om vår lite annorlunda julafton. Vädret var som jag nämnt tidigare ingen hit, så efter några totalt blinda åk bredvid en avstängd park gav vi upp dagen i backen. Äventyren fortsatte istället på badhuset. Soft att det finns lite alterternativ till snowboarden när vädret blir allt för kasst! När vi badat klart åt vi pizza tills vi höll på att kräkas av mätthet och sedan tog vi några öl på Loop Bar. Intressantare än så blev det inte, där har du vår julafton! Riktigt bra var den, men som sagt, lite annorlunda.

Jag måste avsluta dethär inlägget med lite klagomål! Det känns som att jag sitter och skriver massa totalt ointressant skit, vilket ioförsig är lite av grundidén med bloggande. Men jag hatar bloggar! Och jag känner mig som kissie fast tråkigare och med 99.9% färre läsare! Snart kommer vi börja med dagens outfit, bli inte förvånade säger jag bara..
Men men, vi får helt enkelt intala oss att ni nära och kära kanske faktiskt vill läsa om våra dagar här nere. För dom är ju faktiskt väldigt awsome.
Frid!

Här kommer lite bilder!
















Jusste! Internet i lägenheten kommer aldrig att bli verklighet så länge vi inte fixar ett eget bredbandsavtal där minsta avtalstiden är ett helt år, eller avkrypterar grannarnas lösenord. Vi har kollat upp hur man gör, men det verkar inte finnas något bra program för windows.. Datanördandet fortsätter! Snart har vi förhoppningsvis en nyckel till postboxen iallafall!
Nu ska vi göra pannkakor!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag läser bloggen varje dag. Puss min bebis, du måste skriva så jag vet vad du gör, även om jag ringer också nästan varje dag.

Du dricker väl inte alkohol?

2010-12-27 @ 22:40:59
Postat av: Mamma

2010-12-27 @ 22:41:45
Postat av: Mamma

2010-12-27 @ 22:42:21
Postat av: Mamma

Mina lilla plutt

2010-12-27 @ 22:46:50
Postat av: syster e

haha mamma är göll :) jaa klart du ska skriva var ni gör på dagarna , det e ju det vi VILL veta ! och bilder i mängder! :)

2010-12-27 @ 23:38:43
Postat av: Farsan

Vi tycker det är fantastiskt att ni skriver. Man blir ju lite lugnare...tills men ser era filmer med galna hopp!!

Ni verkar ha kul och trivas, och det är det bästa av allt!

Forsätt skriv!

2010-12-28 @ 13:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0