BadAss

Rensar i mina garderober för att få tiden att rinna iväg. Fan, så jävla tråkigt att bara sitta inne och inte göra ett skit medans alla andra jobbar! Förstår inte dom som bara kan ligga inne i flera år och bara tjocka sig :/
Iallafall så hittade jag en lapp från ett utvecklingsamtal när jag gick i låg eller mellanstadiet, och på den står det saker jag ska förbättra;

- Jag ska vara tyst för att annars lär jag mig inte lika mycket

- Jag ska inte vara så kaxig mot lärare/kompisar för då får jag inga

- Jag ska ta med mig gympakläder för att det blir lite roligare att vara med än att stå brevid

- På bilden ska jag sluta prata

- Jag ska ta med läxor hem

Som ni ser var jag en riktig BADASS när jag gick i skolan,

PEYS!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du var bedrövlig i plugget, inte kul med utvecklingssamtalen alls....

2010-12-25 @ 00:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0